Stranica
Home > Ekonomija > "Ikeu" posetilo dva miliona potrošača za godinu dana

"Ikeu" posetilo dva miliona potrošača za godinu dana


Među najprodavanijim "Ikea" proizvodima u Srbiji izdvojile su se ekološki efikasne led sijalice kojima kompanija želi da podstakne održiviji život kod kuće, navodi se u saopštenju kompanije.

Ukupno je prodato 206.140 komada tih sijalica, čime su građani Srbije ostvarili uštedu od 309.344.012 dinara.

Kada bi se naslagalo svih 31.580 lak stočića, koji su kupljeni u beogradskoj "Ikea", takva konstrukcija dostigla bi visinu 71 tornja na Avali.

Takođe je prodato 2.467.500 ukrasnih sveća koje bi zajedno mogle da osvetle fudbalski stadion po Fifa standardima, a broj kupljenih Oftast tanjira i činija od 482.292 dovoljan je da po jedan sud dobije svaki stanovnik Novog Sada i Leskovca.

Iz kompanije navode da "Ikea femili" program lojalnosti u Srbiji danas čini više od 140.000 članova i da taj broj neprestano raste.

"Naša prva godina u Srbiji bila je fantastična. Sva očekivanja su prevaziđena", kaže direktor robne kuće "Ikea Beograd istok" Vladimir Moga.

"Mi uvažavamo sugestije kupaca i videli smo prostor za unapređenje. Fokusiraćemo se na pristupačnost cena, jer je to jedan od prioriteta", napominje Moga.

Uprkos strahovima, "Ikea" nije izazvala potres 

Iako su se neki pribojavali, do velikog poremećaja na tržištu ipak nije došlo. Samo u prvih šest meseci 2018. proizvodnja nameštaja u Srbiji porasla je za devet odsto, a izvoz za 12,3. Veliki proizvođači i trgovci nameštajem na vreme su se spremili za dolazak Ikee.

Nataša Govedarica iz Privredne komore Srbije ističe da su trgovci uvođenjem agresivne marketinške kampanje i davanjem određenih popusta na montažu i prevoz robe dobili određen tržišni udeo.

"Mali proizvođači su shvatili da promenom dizajna mogu da dobiju svoju nišu na tržištu", ukazuje Govedarica.

Tokom prošle godine, "Ikea" je otvorila uslužne centre u Novom Sadu i Nišu, a od 6. septembra izložbeni prostor "Ikea izlog" u centru Beograda postaje novo prodajno mesto.

Otvoreni su i "Ikea" uslužni centri u Novom Sadu i Nišu, koji omogućavaju kupcima da u blizini svog doma preuzmu proizvode koje su prethodno naručili preko interneta.

U okviru svoje politike društveno odgovornog poslovanja, "Ikea" je angažovala Udruženje nezaposlenih žena starijih od 50 godina "eko BaG" za usluge šivenja i prepravki u robnoj kući. 

"U ‘Ikea Srbija’ 48 odsto rukovodilaca su žene, a kompanija će i u narednoj godini, zajedno s lokalnim partnerima, nastojati da doprinese pozitivnoj društvenoj promeni po pitanju rodne ravnopravnosti", navodi se u saopštenju kompanije.



Izvorni link

Slični artikli

Top