Ovde ste
Home > Zdravlje > POJAVIO SE NOVI VIRUS! Naučnici ga otkrili slučajnim uzorkom, NE NALIKUJE NIČEMU ŠTO SMO DA SADA VIDELI!

Virusi su neki od najmanjih životnih formi na svetu – a još uvek se ne zna da li su oni uopšte životni oblici, jer ne mogu živeti ili se razmnožavati izvan organizma domaćina.

Jaravirus, koji je dobio je ime u čast Jare, vodene kraljice u brazilskoj mitologiji, izvučen je iz veštačkog jezera zvanog Pampulha u gradu Belo Horizonte, na jugoistoku Brazila.

KRIZNI SASTANAK EU ZBOG KORONAVIRUSA! Lenarčič: Sve bi moglo da bude još gore!

NOVA OPASNOST PRETI EVROPI! Ponovo se pojavio virus KOJEG SMO SE SVI PLAŠILI!

– Primećeno je da je većina poznatih amebijskih virusa delila mnoge karakteristike, koje su na kraju navele autore da ih svrstaju u zajedničke evolucijske grupe – pišu autori.

Prema istraživačkom timu, nalaz nalikuje drugim virusima, ali njihova struktura nije ista.

Pixabay

Suprotno onome što se primećuje kod drugih izolovanih amebijskih virusa, jaravirus se ne odlikuje džinovskim česticama i složenim genomom, ali istovremeno nosi važan broj prethodno neopisanih gena.

OVO SU GLAVNI KRIVCI ZA ŠIRENJE KORONAVIRUSA PO SVETU: Superprenosioci su glavni problem, to je dokazao i slučaj biznismena iz Britanije

JEZIVO! STRUČNJACI IH HONGKONGA UPOZORAVAJU: Koronavirus bi mogao da zarazi 60 odsto ljudi na svetu!

Istraživači su zaključili da preko 90 procenata gena jaravirusa nikada ranije nije opisano, što je ukratko ono što je poznato kao „geni siročići“.

Ukoliko se ne pojave ažurirani protokoli, istraživači mogu samo nagađati da je vrsta možda prvi izolovani slučaj nepoznate grupe amebijskog virusa ili, alternativno, neka vrsta džinovskog virusa, koja je otkrivena tek u novom milenijumu.

Ranije su naučnici u svojim istraživanjima upozoravali da rastuće temperature mogu prouzrokovati da se drevni virusi i bakterije koji su bile u tlu pre stotina i hiljada godina, izbace iz večnog leda i proklijaju.

Source link