Ovde ste
Home > Ekonomija > KUPILI STE AVIONSKU KARTU, ALI JE LET OTKAZAN: Evo koje kompanije nude vaučere ili promenu termina, a neke vraćaju i novac

KUPILI STE AVIONSKU KARTU, ALI JE LET OTKAZAN: Evo koje kompanije nude vaučere ili promenu termina, a neke vraćaju i novac


Avio-kompanije klijentima nude različite opcije – pomeranje datuma letenja, vaučer za kupovinu neke druge karte, a ima i onih kojih su spremne da vrate novac.

Ako od kompanije kod koje ste kupili kartu još niste dobili mejl obaveštenja šta sa propalim kartama, iz Evropskog potrošačkog centra poručuju građanima da zahteve za otkazivanje ili eventualnu promenu datuma aviokompanijama šalju isključivo pisanim putem da bi o tome imali dokaz.

Velike aviokompanije su potrošačima koji su direktno kod njih kupili kartu omogućile da bez naknade troškova promene termin putovanja ako se odluče na tu opciju ili im vraćaju novac tako što će im same otkazati let koji se trebao dogoditi u idućim nedeljama.

U slučaju da se putuje preko turističke agencije, kada se otkazuje putovanje na destinaciju gde još nije proglašeno vanredno stanje, putnik nema pravo na povrat uplaćenog iznosa, nego samo na deo, što zavisi od ugovora o putovanju potpisanom s agencijom.

Turkish Airlines nudi besplatnu promenu termina za sve letove do 31. decembra.

Ryanair takođe nudi ovu opciju, dakle da zamenite termin puta bez naknade što možete učiniti do 31. marta. U slučaju otkazivanja leta dobićete obaveštenje na email ili preko SMS poruke s opcijom povrata novca.

Ako putujete s Air Franceom ili KLM kompanijom, do 31. maja imate priliku besplatno da promenite rezervaciju karte ili možete dobiti vaučer za novi let koji će važiti godinu dana.

Putnici koji su aviokarte kupili za letove avionima Lufthansa grupe (Lufthansa, SWISS, Austrian Airlines, Brussels Airlines i Air Dolomiti) do kraja aprila mogu besplatno promeniti karte, s tim da se novi termin mora izabrati do kraja kalendarske godine.

Qatar Airways nudi promenu termina ili potpuni povraćaj novca bez naknade.

Lowcost kompanija EasyJet ističe mogućnost odabira novog datuma putovanja bez naknade, dok će o mogućem otkazu leta putnike obavestiti s detaljima opcije nove rezervacije ili povrata novca.

Niskotarifni Eurowings nudi besplatnu promenu termina putovanja, a ako let otkažete sami, nude vam i alternativni let, dok novac vraćaju jedino ako ste prilikom kupovine koristili Flex opciju.

Wizz Air jedna je od rijetkih kompanija koja ne nudi promenu termina niti omogućava povrat novca ako putnik sam otkaže let. Jedino će u slučaju ako dokaže kako na let nije stigao jer se nalazio u karantinu dobiti mogućnost odabira novog termina putovanja. Može dobiti i povrat novca u slučaju da je koristio opciju Flex ili Total fare.

airserbia.com

Domaća Air Serbia nudi sledeće:

– Usled vanrednih okolnosti izazvanih pandemijom COVID-19, vlade širom sveta su obustavile sve letove ili uvele restriktivne mere za putovanja koje se odnose na određene pojedince, nacionalnosti i/ili lica koja su nedavno boravila u određenim zemljama.

Ove posebne mere ali i neizvesnost putovanja u sadašnjim okolnostima koje su bez presedana, doveli su do otkazivanja mnogih letova.

Želimo da pomognemo našim putnicima kojima su letovi otkazani zbog promena saobraćaja usled pandemije korona virusa. Svima onima koji u ovom trenutku ne znaju novi datum svog putovanja nudimo specijalni vaučer u vrednosti cene njihove karte, uvećan za 10% vrednosti neto tarife i takse za gorivo (YQ) i koji važi jednu godinu od datuma izdavanja.

Pratite Zaštitnik potrošača na Fejsbuku OVDE
Pratite Zaštitnik potrošača na Tviteru OVDE
 
Čitajte Zaštitnik potrošača:Zastitnikpotrosaca.rs





Source link

Aplikacija za prevoz Uber Srbija

Slični

Оставите одговор

Top