Ovde ste
Home > Tehnika > Više od 2 milijarde preuzimanja: Aplikacija koja je osvojila svet

Više od 2 milijarde preuzimanja: Aplikacija koja je osvojila svet


Aplikacija za pravljenje i objavljivanje kratkih video-snimaka TikTok je, polako ali sigurno, dospela do telefona više od četvrtine svetske populacije.


Izvor: B92, JĐ

Foto: Depositphotos, bigtunaonline

Foto: Depositphotos, bigtunaonline

TikTok je započeo kao Douyin, aplikacija koja je u septembru 2016. pokrenuta u Kini. Već sledeće godine, pod imenom imenom kakvim ga znamo “pušten je u rad” za ostatak sveta.

Iako se smatralo da ga uglavnom koriste tinejdžeri, TikTok postaje popularan na internetu među ljudima svih uzrasta.

S obzirom na to da su zbog pandemije koronavirusa mnogi zatvoreni u svojim kućama, ova aplikacija koju je napravila kineska kompanija ByteDance se pokazala kao idealna stvar za prekraćivanje vremena.

Kako je platforma za analitiku Sensor Tower saopštila, TikTok je premašio boj od 2 milijarde preuzimanja pre nekoliko dana.

Osim što vam za dobar video-snimak nije potrebno više od pet minuta, veoma je lako i da vaš video-snimak postane “viralan”, odnosno da pokrenete izazove koji će zahvatiti stotine, hiljade, pa i desetine hiljada ljudi.

Ko je najpopularniji na TikToku?

U prilog popularnosti ovoj aplikaciji koja, čini se, kod nas još uvek možda i nije dovoljno poznata, govori i to da gotovo sve poznate ličnosti imaju nalog. Osim toga, postoje i “TikTokeri”, odnosno ljudi koji svoj uticaj zasnivaju upravo na tome koliko pratilaca imaju na TikToku.

Najviše pratilaca, tako, ima Čarli D’Amelio, sa 53.2 miliona fanova. Ona svoje video-snimke zasniva uglavnom na različitim načinima plesa, a imaju i po više od 30 miliona pregleda. Sve ukupno, njeni video-snimci imaju 6.3 milijarde lajkova.

Na primer, ovaj kratak video-snimak za samo 11 sati od objavljivanja ima oko 5 miliona pregleda.

Da li TikTok ima konkurenciju?

Najbliže konkurenciji što je TikTok imao bila je američka aplikacija musical.ly, ali ju je ByteDance otkupio i, prosto, “ugasio”.

U poslednje vreme govori se o tome da bi YouTube mogao da parira TikToku, pa se dosta govori o aplikaciji “YouTube shorts” koja bi imala isti koncept – kratki video-snimci.

Instagram funkcija “Stories” i aplikacija “Snapchat” su, naravno, popularni trendovi najsličniji TikToku.

Međutim, veoma često se video-snimci sa TikToka objavljuju na Instagramu, dok se suprotno baš i ne dešava.

Heštegovi tako “lete” na sve strane, a izazovi se nižu jedan za drugim.

Ovo smo posebno mogli da vidimo dok je dobar deo sveta bio kod kuće zbog poštovanja mera izolacije.

Ključ popularnosti?

Možda upravo zbog toga što su mnogima Instagram i Snapchat dosadili, TikTok i dobija toliko na popularnosti.

Jednostavan je za korišćenje, poseduje već poznate funkcije lajkovanja i mogućnosti da se video-snimci razmenjuju sa osobama koje pratite. Ipak, s obzirom na to da ne donosi ništa novo, možda i ne možemo da kažemo da postoji pravi ključ popularnosti koji TikTok odvaja od ostatka aplikacija.

U pitanju je internet trend, a sa njima se nikad ne zna – možda je samo pitanje vremena kada će i ovo dosaditi korisnicima, pa će preći na nešto sledeće.

A možda je TikTok došao, napravio nezapamćen uspeh za tri godine, i planira da ostane tu još dugo.





Source link

Aplikacija za prevoz Uber Srbija

Slični

Оставите одговор

Top