Ovde ste
Home > Život > “Telenor Srbija” tuži “Junajted grupu” za nelojalnu konkurenciju

“Telenor Srbija” tuži “Junajted grupu” za nelojalnu konkurenciju


“Telenor” u saopštenju ocenjuje da ova grupacija kompanija, počev od 25. januara 2021. godine sprovodi neistinitu i intenzivnu medijsku kampanju, koristeći medije u svom vlasništvu N1 i Nova S, čime nastoji da spreči ili oteža ulazak “Telenora” kao novog konkurenta na tržištu distribucije medijskog sadržaja.

U saopštenju, “Telenor” podseća da “Junajted grupa” i “SBB” imaju većinski položaj na tržištu distribucije medijskih sadržaja od 46,1 odsto, dok “Telenor” tek treba da uđe na ovo tržište, i to nakon što nadležni organi Srbije, kako navode, nezavisno, stručno i nepristrasno donesu odluku.

“Telenor Srbija” ističe da su potpisani ugovori o zakupu “Telekomove” infrastrukture u potpunosti u skladu sa zakonima Srbije i da u njima nema naznaka narušavanja konkurentnosti ili medijskog pluralizma u Srbiji.

Kako je navedeno, “Telenor Srbija” je do sad dva puta bezuspešno tražio od “Junajted grupe” ponudu za distribuciju kanala koji su u vlasništvu ili čijim pravima raspolaže ova grupacija, jer je ambicija kompanije da u budućoj ponudi ima što širi mogući izbor kanala, uključujući Novu S, N1, Sport klub i ostale.

“Kao i prethodna tužba koju je kompanija Telenor Srbija podnela za nadoknadu štete, i tužba za nelojalnu konkurenciju usmerena je protiv kompanija koje su kreatori medijske kampanje. Tužbom za nelojalnu konkurenciju zahteva se da se firmama u vlasništvu Junajted grupe takvo delovanje onemogući, jer se njime krše zakonske norme i dobri poslovni običaji, i da sudska presuda bude objavljena u sredstvima javnog informisanja.”

Takođe, “Telenor” navodi da će naknadno opredeliti visinu štete koju je pretrpeo zbog nelojalne tržišne utakmice.

Zbog intenzivne medijske kampanje i optužbi sa kojima se suočava, “Telenor” je, kako navode u toj kompaniji, bio prinuđen da preduzme pravne akcije kako bi zaštitio svoju reputaciju.

U kompaniji veruju da će od sada nastaviti da se na tržištu takmiči relevantnim ponudama koje korisnici vrednuju, kao što je činila tokom petnaest godina poslovanja na srpskom tržištu, navedeno je u saopštenju.



Source link

Aplikacija za prevoz Uber Srbija

Slični

Top