Stranica
Home > Auto > Najjai Porsche Cayenne dolazi sa ak 680 KS

Najjai Porsche Cayenne dolazi sa ak 680 KS


Nemaki Porsche je otvorio irom vrata za hibridizaciju vozila jer na taj nain moe da ponudi performanse dostojne imena, istovremeno zadovoljavajui sve otrije ekoloke norme.



Dok se sprema lansiranje prvog elektrinog Porschea Taycan, Porsche istovremeno uvodi hibridne verzije svog SUV model Cayenne i to u varijantama Cayenne Turbo S E-Hybrid i Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupe te Cayenne E-Hybrid Coupe.

Oba modela Cayenne Turbo S E-Hybrid i Turbo S E-Hybrid Coupe e biti opremljena s 4,0-litarskim twin-turbo V8 benzinskim motorom u kombinaciji s elektrinim motorom koji e zajedno isporuiti snagu od 680 KS (500 kW).

Interakcija V8 agregata snage 550 KS (404 kW) i elektro-motora snage 136 KS (1.200 kW) integrisani su sa osmobrzinskim Tiptronic S menjaem i litijum-ionskom baterijom od 14,1 kWh koja nudi 30 odsto vie energetskog kapaciteta od baterije koriene u hibridnim Cayenneovim modelima prethodne generacije

Poboljani punja omoguava da se baterija potpuno napuni za samo 2,5 sata kada koristite 400-voltnu vezu sa 16-amperskim osiguraem. Proces punjenja traje est sati na standardnoj kunoj utinici od 230 volti i 10 ampera.

Maksimalni obrtni momenat je 900 Nm, a oba modela ubrzavaju 0-100 km/h za samo 3,8 sekundi, uz maksimalnu brzinu od 295 km/h.

Cayenne Turbo S E-Hybrid i Turbo S E-Hybrid Coupe mogu da preu do 40 kilometara na struju uz nultu emisiju. Prema NEDC potronja goriva im je 3,7-3,9 l/100 km, a potronja struje 19,6–18,7 kWh/100 km.

Paleta hibridnog pogona iz Porschea sada ukljuuje i novi Cayenne E-Hybrid Coupe sa sistemskom snagom od 462 KS (340 kW) i 700 Nm.

Moe da pree 43 km na struju uz kombinovanu potronju goriva 3,1–3,2 l/100 km (NEDC), a potronja elektrine energije 18,7–17,7 kWh/100 km.

Cayenne E-Hybrid Coupe kombinuje 3,0-litarski V6 turbobenzinac i elektro-motor. Ubrzanje od 0 do 100 km/h je 5,1 sekundu, a maksimalna brzina 253 km/h.

Ima sportska sedita s pomeranjem u osam smerova, stakleni panoramski krov i 20-inne felne. Svi modeli imaju Acid Green boju oko svojih Porsche oznaka i na koionim eljustima.

Turbo S E-Hybrid Coupe i E-Hybrid Coupe dele isti dizajn kao i ostali derivati ​​Cayenne Coupea, ali linija krova je za 20 mm nia, a irina zadnjeg traga tokova poveana je za 18 mm.

Porsche je kombovao fiksni spojler iznad zadnjeg stakla s novim prilagodljivim spojlerom ispod njega. Prilagodiljivi spojler je proiren za 130 mm i aktivira se na brzinama preko 90 km/h kako bi poboljao aerodinamiku stabilnost.



Izvorni link

Slični artikli

Top