You are here
Home > Ekonomija > „Etno hrana i piće“ – doprinos razvoju zdravlja i razvoju turizma (AUDIO)

„Etno hrana i piće“ – doprinos razvoju zdravlja i razvoju turizma (AUDIO)


“Veoma smo zadovoljni odzivom i izlagača i institucija iz Srbije koje su nas podržale u realizaciji ovog sajma” rekla je savetnica Beogradskog sajma Mirjana Lukić.

Prilikom posete ovoj manifestaciji poštovaće se preventivne mere zaštite protiv kovida koje važe i za tržne centre i za pijace. Cene karata su 300 za individualne i 200 dinara za kolektivne ulaznice.

Tema ovog 15. Etno sajma hrane i pića su tradicionalni prehrambeni proizvodi, uglavnom ručno rađeni, na osnovu starih receptura kao što su zimnica, rakija i vina ali i nekih novih proizvoda.

“Mnogi od tih tradicionalnih proizvoda su gotovo zaboravljeni a mi se trudimo da se to ne desi i da definišemo kom kraju pripadaju, da se zaštite i da uđu u svakodnevnu ishranu jer se najčešće radi o visokokvalitetnim proizvodima koji doprinose jačanja imuniteta i zdravlju organizma” rekla je Lukić.

Što se tiče pića, biće predstavljena ne samo vina od grožđa već i od svih vrsta voća koja su izuzetno ukusna i zdrava.

Godinama je moto sajma “Utemeljenje robne marke etno proizvoda” a manifestacija je tokom 14 godina postojanja direktno učestvovao u zaštiti i promociji leskovačkog ajvara, kačarskog meda i još nekih proizvoda koji su do sada brendirani.

“Mi se trudimo da stvorimo mogućnosti da proizvođači ove vrste proizvoda naprave godišnje ili višegodišnje (po mogućnosti, izvozne) aranžmane i na taj način se postižu komercijalni efekti ove manifestacije” rekla je Lukić.

Upravo je jedan od razloga posete turista Srbiji smatra sagovornica, i ta lepa, kvalitetna i ukusna hrana.



Izvor

Similar Articles

Top