Stranica
Home > Ekonomija > Kako do novog vozila, moguć i kredit bez učešća

Kako do novog vozila, moguć i kredit bez učešća


Uvozici se trude da privuku kupce a počela je i prodaja malim privrednicima i pravnim licima bez učešća. To znači – plaća se prva rata i kasko osiguranje i registruje vozilo.

S druge strane, povećava se prodaja putem klasičnog iznajmljivanja vozila gde auto koristite četiri godine i posle toga možete da ga otkupite ili vratite dileru. Sve u svemu, pet meseci ove godine obećavaju bolje rezultate nego lani.

“Prodato je 14.745 novih automobila, zajedno sa lakim komercijalnim vozilima. Od toga, 11.500 su putniÄŤka vozila. Blagi rast je u odnosu na prethodnu godinu izmeÄ‘u sedam i osam procenata”, kaĹľe Miloš Petrović, predsednik Asocijacije uvoznika automobila Srbije. 

Neki prodavci su spremni da kreditiraju kupce i sedam hiljada evra bez kamate. Uz kombinaciju prodaje “staro za novo” prodaja je znaÄŤajno porasla od poÄŤetka godine.

“U prvih šest meseci ove godine mi smo porasli za više od 25 odsto. Radi se o nekom zdravom ekonomskom okruĹľenju koje se formiralo, a što se reflektuje u tome da se kupci sve više i više odluÄŤuju za novo vozilo”, navodi Robert Lukić iz firme “Tojota Srbija”. 

Ono što je posebno interesantno je da je promenjena svest kupca – umesto dizela, koji je bio najtraženiji, kupci sve više traže benzince, koji sada manje troše, jeftiniji su za popravku, a benzin je jeftiniji od dizela.

“Prema podacima kojima raspolaĹľemo, neki odnos kupovine je 60 odsto benzinac a 40 odsto dizel agregat. Ĺ to se tiÄŤe finansiranja, 60 odsto trĹľišta kupuje nova vozila kroz neki vid finansiranja, da li je to kredit ili lizing. Ĺ to je standard u našem brendu, to su vozila sa pametnim tehnologijama”, kaĹľe Ana Babić iz kompanije “Nisan Srbija”. 

Veliki problem je uvoz polovnjaka starijih od 15 godina. Samo u prvih šest meseci više od 50.000 je uvezeno u Srbiju.

Uvoze se modeli sa “evro 3” i “evro 4” motorima koji su više ekološki otpad a manje prevozna sredstva. Uvoznici kaĹľu da drĹľava mora da reaguje ne samo zbog prodaje već i zbog ekologije i ÄŤistog vazduha.



Izvorni link

Slični artikli

Top