Stranica
Home > Tehnika > Polovina “guglanja” ne zavri klikom ni na jedan link

Polovina “guglanja” ne zavri klikom ni na jedan link


Google je najmonija i najposeenija internet pretraga na svetu – to znamo odavno, a sada je to jo jednom potvreno kroz podatke marketinke analitiarske kue Jumpshot koja se bavi istraivanjem navika korisnika weba.


Izvor: itvesti

Foto: Y-Boychenko/Depositphotos

O ovoj kompaniji, meu ostalim, mere “klikove” na internet stranicama i iz tih podataka u stanju su iitati vrlo zanimljive statistike.

Prema njima, od svih internet pretraivanja (podaci se odnose na SAD), na Google-ove platforme otpada ak 94 odsto. Manje udele dre njihovi servisi Google Maps i YouTube, oko 20 odsto svih internet upita za pretraivanje obavlja se putem pretrage slika Google Images, dok se velika veina, gotovo 70 odsto svih pretraivanja obavlja putem osnovne Google-ove pretrage, prenosi portal ITvesti.

Meutim, podaci pokazuju da ak preko polovine ovakvih pretraivanja ne rezultuje klikom ni na jedan rezultat pretraivanja. Ovakva je situacija prvi put zabeleena u junu ove godine, kada je udieo pretraivanja koja nisu rezultovala klikom na linkove premaio 50 odsto. Oko 45 odsto pretraivanja na kraju zavri klikom na neki od linkova u rezultatima, dok se na oglase klika u oko 4,4 odsto sluajeva.

Re je o ukupnim statistikama, ali kada se one podele na mobilno i desktop pretraivanje slika je znaajno drugaija: na desktopu bez klika ostane tek oko 33 odsto “guglanja”, dok je na mobilnim ureajima taj procenat blizu 62%. Ovi podaci potvruju ono to i sami vidimo u praksi – na telefonu obino neto “izguglamo” na brzinu, odgovor dobijemo ve na prvoj stranici rezultata, i u veini sluajeva nije potrebno traiti ili klikati dalje.



Izvorni link

Slični artikli

Top