Stranica
Home > Tehnika > Review: Rebel Galaxy Outlaw – B92.net

Review: Rebel Galaxy Outlaw – B92.net

Dok originalni kreator Freelancer igre radi na Star Citizen, igru koju e najverovatnije tek nai unuci igrati, Double Damage studio ulee sa svojom verzijom i varijacijom na ovaj stari klasik.

Stefan Mitov RadojiiIzvor: play.co.rs

Pogotovu to nastavljaju na predhodni uspeh sa Rebel Galaxy naslovom ali ovog puta umesto velikog kapitalnog broda pilotiraete manjim i agilnijim lovcem.

Pria se deava pre one iz Rebel Galaxy naslova. I u ovoj avanturi ete pratiti Juno Markev koja je u potrazi za opasnim ubicom koji je ubio njenog mua. Njen prvi pokuaj i okraj sa istim ne prolazi dobro.

Ovaj tekst je originalno izaao u 129. septembarskom broju asopisa Play!Zine, koji moete besplatno preuzeti na ovom linku.

Posle bitke u svemiru njen brod se rui na obinju planetu i ona ostaje bez para, opreme i traga ka ovom ubici. Tu kree glavni deo prie i tu mi ulazimo kako bi joj pomogli da stupi u kontakt sa drugim sivim likovima, nabavi nov brod, opremi ga i na kraju pronae ubicu i osveti se.

Sa vremena na vreme dobijamo po koju akcionu svemirsku simulaciju, od Elite Dangerous pa do No Mans Sky, svaka od njih donosei odreeni nivo kompleskosti i naina igranja. Outlaw na drugu ruku donosi apsolutno potuno prostu i zadovoljavajuu zabavu. Ako ste ikada igrali Freelancer imaete odma ideju ta da radite im budete pogledali prvu svemirsku stanicu u koju uete. Za one koji nisu ovakav tip igre vam prua opciju da budete ta hoete od zagovorenika pravde, gusara, pa sve do obinog svemirskog trgovca, pie Play.

Svaka svemirska stanica vam daje opciju da odete do bara i popriate sa ljudima tamo kako bi dobili jo informacija o kraju, pokupili misije, ili ak igrali mini igre kao to su slot maine ili bilijar izmeu ostalih. Moiete da opremite va brod sa ogromnim asortimanom oruja, odbrambenih sistema, titova, i sporedne korisne opreme, pa ak i par ukrasa. Dodatni sistem farbanja i bojenja broda je, pa bukvalno kao poseban photoshop ili painter program, moete raditi tolko specifine stvari da bi samo ovo moglo biti posebna igra ili program.

Ako elite da se bavite trgovinom a ne pucanjem u protivnike onda moete kupiti opremu za krijumarenje ili kopanje ruda i gledate kako aktivno utiete na trite na stanicama, planetama i celim sektorima. Ako ste naravno doli da se pokaete kao najbolji i najjai pilot u galaksiji tu je sasvim prost, sa ak opcijama za asistenciju, borbeni sistem. No ak i kad imate dobru opremu morate se paziti poto ni drugi piloti nee biti naivni i lako moete da uletite u mnogo tei okraj nego to bi ste eleli. Ovde je takoe dodat i sistem pomoi pri letenju i ciljanju, i naravno sve ovo moete i iskljuiti ukoliko elite pravi izazov.

Igra izuzetno nagrauje istraivanje sektora a za konkretne misije tu su vam sve mogue opcije od prenosa robe, lekalne i ilegalne, preko istraivanja lokacija i signala pa do konkretnog upucavanja meta i zlih gusara. Jedna od najboljih mehanika koju Outlaw sreuje je ponekad preterano dugo putovanja izmeu lokacija u ovom tipu igara. Ovde vrlo lako moete pritisnuti jedno dugme i posle kratke animacije stii na odreenu lokaciju. Ovo znai da ako imate da letite do dalekih sektora da ete esto viati ove animacije ali bar neete morati da ekate pola sata da odletite negde.

Graficki prikaz je izriitno zabavan i interesantan, nema preterivanja sa vizuelnim kvalitetom ali to ovom naslovu ne smeta i zapravo ga ini boljim. Naravno tu idalje ima brdo efekata, zadovoljavajuih eksplozija i naravno sitnih detalja prilikom osteenja na brodu. Dodatno svaki brod ima predivno dizajniran i klaustrofobian kokpit. Jedina zamerka moe biti na animaciji likova ali to vam nee smetati.

Muzika iz originalnog Rebel Galaxy se vrata ali ovog puta sa jo vie rokajueg svemirskog kantrija nego ranije, plus dodatne stanice sa razliitim pesmama i stilovima. Glasovna gluma je prijatno dobro odraena iako sinhronizovanje sa usnama na animacijama moe biti bolje.

Mane su manje i igra pati od veoma malo greaka. Ali mogli bi da se poalimo na malo nasumian i lot sistem snimanja koji vas esto moe uvuci u gadnu situaciju ili kotati nekoliko ve odraenih i preenih misija. Druga mala zamerka je to da ete imati pristup samo 9 brodova da kupite tokom igre.

Svako ko je igrao Rebel Galaxy ili ekao da se pojavi malo zabavna i arkadna svemirska simulacija mora uzeti Outlaw pod hitno. Muzika, atmosfera, gejmplej sve se savreno sklapa u odlinu igru za koju neete aliti da date pare i preete ak i vie puta.

Izvorni link

Slični artikli

Top