You are here
Home > Vesti > Gradskoj upravi za inspekcijske poslove 150 android telefona za kontrolu propusnica

Gradskoj upravi za inspekcijske poslove 150 android telefona za kontrolu propusnica

Fallback Image


Mobilni android telefoni (koji prepoznaju grafičku oznaku – QR kod) potrebni su pomenutim službama kako bi mogli da vrše kontrolu pridržavanja nove mere koju je, na predlog Kriznog štaba za suzbijanje zarazne bolesti Covid-19, donela Vlada Republike Srbije. Novom Uredbom o dopunama Uredbe o merama za sprečavanje i suzbijanje zarazne bolesti COVID-19 definisana je mera uvođenja Kovid sertifikata, čija je kontrola počela 23. oktobra 2021. godine od 22.00 časa, a puna primena i novčano kažnjavanje od 25. oktobra 2021. godine.

telefon

“Odlukom Vlade Republike Srbije sve lokalne samouprave treba da obezbede svoje organe za kontrolu mere uvođenja Kovid sertifikata i Grad Novi Sad je odgovorio na taj zahtev izdvojivši sredstva za kupovinu opreme za Gradsku upravu za inspekcijske poslove. Želimo pre svega da apelujemo na svest pojedinaca da se pridržavaju mera jer nam nije cilj da kažnjavamo građane, a kazne su izuzetno visoke, nego da sprečimo širenje zaraznog virusa. Ovo je samo jedan od koraka ulaganja Grada u inspekcijske službe jer ćemo do kraja ove godine na ulicama Novog Sada imati još 33 komunalna milicajca koji su prošli obuke i time ćemo svakako pojačati rad te službe. Takođe, izdvojena su značajna sredstva za nabavku deset vozila za potrebe komunalne inspekcije i milicije koja će im tokom novembra biti na raspolaganju”- rekao je Zdravko Jelušić.

Načelnik Gradske uprave za inspekcijske poslove Miroslav Laketić zahvalio se Gradu Novom Sadu i gradonačelniku Vučeviću što su našli način da pomognu Gradskoj upravi za inspekcijske poslove u tehničoj opremljenosti, a to će, kako je rekao, doprineti njihovom kvalitetnijem radu.

telefoni

“Trenutno nam je u fokusu kontrola posedovanja Kovid sertifikata prilikom boravka u zatvorenim prostorima posle 22 časa. U poslednjih nekoliko dana intezivno radimo kontrole, a u ponedeljak i utorak uveče smo izvršili više od 100 kontrola ugostiteljskih objekata. S obzirom na to da su ponedeljak i utorak radni dani, ugostiteljski objekti nisu bili toliko posećeni, a i dobar deo tih objekata je sebi ograničio rad do 22 časa. Oni ugostiteljski objekti koji su radili nešto duže ispoštovali su predviđene mere, a to smo utvrdili prilikom detaljne provere posedovanja Kovid sertifikata kako zaposlenih, tako i posetilaca. U poslednjem periodu posebnu pažnju posvetili smo i kontroli tržnih centara, trgovinskih objekata i javnog gradskog prevoza. U više od 35 slučajeva sankcionisali smo putnike koji nisu nosili zaštitnu masku tokom korišćenja javnog prevoza što je predviđeno Zakonom o zaštiti stanovništva od zaraznih bolesti”, naglasio je Laketić.



Izvor

Similar Articles

Top