Stranica
Home > Vesti > “Projektujemo treću liniju metroa, ali ona ne obuhvata dogovor sa Kinezima”

“Projektujemo treću liniju metroa, ali ona ne obuhvata dogovor sa Kinezima”


Beograd — Zamenik gradonačelnika Goran Vesić izjavio je da će izgradnja metroa u Beogradu doprineti da čitava naselja postanu atraktivna za investiranje.


Izvor: Tanjug

Foto: Depositphotos/dade72n

Na primer Mirijevo, ili Makiško polje, odakle će krenuti prva linija podzemne železnice duga 21,3 kilometra.

Vesić je na Hepi televiziji rekao da će tada sav saobraćaj koji dolazi u Beograd – Železnik, Banovo brdo, Obrenovac, Lazarevac, Barajevo, Ibarska magistrala – dolaziti do Makiškog polja i prelaziti na metro i taj potez biće manje opterećen.

Prva linija će ići Železnik – Banovo brdo – šećerana – Radnička – Bulevar vojvode Mišića – Mostar- Savska – Savski trg i tu će se ukršatiti dve linije metroa. Druga linija će ići Nemanjinom na gore, dok prva nastavlja prema trgu Republike – Luka Beograd – Ada Huja – Karaburma -Mirijevo. Treća linija koju projektujemo, ne obuhvata dogovor sa Kinezima.

“Kineska kompanija Power China je već desetak dana u Beogradu i intenzivno radimo na pregovorima”, kazao je Vesić.

Izgradnja metroa će, podsetio je, početi naredne godine, a istovremeno će biti širena i mreža BG voza. To, prema njegovim rečima, znači da će linija koja sada ide do Batajnice kod Zemuna skretati ka Surčinu. Linija će obuhvatiti centar Surčina, nacionalni stadion koji će biti izgrađen, kao i Aerodrom “Nikola Tesla“, kazao je Vesić.

Prestonica je već dobila 57 novih autobusa, a Vesić najavljuje da će do sredine sledeće godine na beogradskim ulicama biti 374 nova autobusa.

“Sa ukupno 244 nova autobusa, ovo je najveća pojedinačna nabavka u istoriji GSP”, rekao je Vesić. Do kraja godine, kazao je, biće naručeno još 50 zglobnih autobusa od kompanije Ikarbus, a za narednu godinu planirana je kupovina još 50 zglobnih i 30 električnih autobusa.



Izvorni link

Slični artikli

Top